dickenwilanaxos.reismee.nl

Welkom op onze reislog wonen/werken in Anaxos

Hallo en welkom op onze reislog,

Ik ga weer een log bijhouden van onze reis naar en ons verblijf in Anaxos.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn blog en ik vind het ook leuk als je een reactie achterlaat.

Leuk dat je met ons meekijkt.

Groetjes,

Wil

Reacties

Reacties

Bianca

Gaaf huis ?Heerlijk zo dicht bij het strand. Renovatie schiet op zo te zien!

René en Yvonne

Goed bezig daar in jullie nieuwe huis. Anaxos here we come... RUSTAAAAGH

Hans en Gerrie

Gaaf hoor, genieten maar.

Udo

graag foto’s van het “gastenverblijf”! ?

André Houtwipper

Ha Wil,

Zou je de kilometers erbij kunnen plaatsen op iedere reisdag? De dag met de boot zal wel lastig zijn denk ik.
Gesteld dat ik zo’n reis zou willen maken met de auto…

Hartelijke groet,

Leo

Hallo Wil,

Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag.
Veel plezier in jullie mooie huis!

Groetjes, ook aan Dick,

Leo

Han & Riet

Dat ziet er geweldig uit daar, genieten

Stanny

Ziet er geweldig uit!!

AndrÄ— Houtwipper

Hele goede reis en behouden aankomst. Ben reisplezier. De gedegen voorbereiding is al de helft van het plezier en de spanning in mijn beleving.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!