dickenwilanaxos.reismee.nl

Eindelijk weer iets plaatsen

Ik kreeg vandaag van mijn neefje een melding dat ik al meer een maand niets had gepost. Hij heeft helemaal gelijk. Eerst 3 weken vakantie dus geen tijd daarna aan het werk dus ook geen tijd

De meubels zijn 21 juni gebracht. Eindelijk lekker zitten. Ik werd een dag van te voren gebracht dat ze tussen 11:00-12:00 uur zouden komen. Om 10:55 werd ik gebeld dat de auto aan de doorgaande weg stond en of wij ze naar ons huis wilde begeleiden. Ze hebben alles netjes uitgepakt en in de kamer geplaatst.

Ik ga ook de nodige foto's uploaden dus ook daar zal ik het een en ander vertellen.

Reacties

Reacties

André

Goed bericht, fijn voor jullie. Dus je hebt nu vakantie, Wil?

Santino

♥️

Ingrid

Ziet er top uit allemaal.

Gerda Klaver

Wat een prachtige foto’s weer zeg!
Jullie hebben duidelijk het paradijs gevonden.

Martin

Leuk huisje daar kan je het wel uithouden

Jan

Leuk om weer iets van jullie te horen. Prachtige natuurfoto's. Maar ik hoop wel dat het weer inmiddels is opgeknapt en jullie heerlijk kunnen gaan zwemmen in de zee.

Petra

Wat een prachtige foto's en wat een paradijs ! Geniet nog maar lekker !

Peter en Twan

Jullie zijn lekker bezig met steeds meer huiselijkheid en gemak.
Genieten

Gonny

Volgend jaar komen we jullie meubels misschien in het echt bekijken! Veel plezier daar nog in jullie paradijsje
Lieve groet van ons?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!