dickenwilanaxos.reismee.nl

Hoera de eetafel en de werktafel zijn er

3 weken later dan gepland maar dat is voor Griekse begrippen snel. Nu wachten tot ik gebeld wordt voor de zonwering (pas een week geleden afgesproken).

Het weer is om te huilen, koude noorderwind, bewolkt, af en toe een zonnetje. We hebben sinds we hier zijn 3 hele dagen zon gehad voor de rest wisselend bewolkt. Goed weer om te wandelen maar niet om lekker naar het strand te gaan. Gelukkig hebben we een terras zodat je meteen naar binnen kan gaan als die koude wind opsteekt.

Ik had het idee om een week lang de zonsondergang te fotograferen maar helaas na 3 dagen geen goede zonsondergang meer gezien.

Ik heb wel mooie foto's van de natuur hier gemaakt.

Reacties

Reacties

Willeke

Dat lijkt op Nederland wij hebben t ook koud gehad. Het begint eindelijk wat warmer te worden
Succes met de zonwering
Gr willeke

Vera

Ik hoop dat het weer zonnige wordt
Groetjes Vera

Jan

Het is hier nog steeds zomer, bij jullie valt het ook tegen. Ik hoop voor ons allemaal op een gunstige verandering. De foto's geven wel een mooie bloemenpracht weer. Goeie fotograaf!

Petra

Wat een prachtige foto's allemaal en wat ziet het er allemaal leuk uit !!!

Gerda

Het zijn weer prachtige foto's Wil, vooral ook die van de bloemen en schapen. En heerlijk om dan weer zo lux thuis te komen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!