dickenwilanaxos.reismee.nl

Venijn zit in de staart

Op weg naar Kavala hoorde we een klap en raar geluid. Gelukkig was er een paar meter verder een parkeerplaats. Bleek er een stuk ijzer uit de berm tegen ons achterwiel geklapt en heeft een grote scheur in de band gemaakt. Gelukkig hebben we een reservewiel maar de halve auto moest uitgeladen worden (en Dick was al zo blij dat de grenswacht in Noord Macedonië hem alleen het dekzeil op liet tillen en hem geloofde dat we een half jaar naar Lesbos gingen zonder dat de hele auto uitgeladen moest worden)

Andrė

Gelukkig dat jullie zelf behalve schrik niets hadden. Hopelijk met de auto verzekeringswerk zonder financieel nadelige gevolgen.

Riet

Een leer voor volgende keer inladen. Reservewielbak vullen met spullen en het res. wiel krik en wielsleutel binnen bereik houden.

Rebecca

Jeetje, gelukkig is er niks met jullie gebeurd… behalve de irritatie van de halve auto uitladen en weer inladen ? goede reis verder!

René en Yvonne

Holy moli dat is schrikken vrienden. Gelukkig inderdaad niets met jullie gebeurd. Maar bijna thuis in jullie Griekse huis en dan is het genietuuuuuuuhhhhhhh.

Greet

Wat een pech

willeke Kemper

Gelukkig alleen de band en had je een reserveband bij je nu lekker op de boot uitrusten
Succes verder

Bianca

Jeetje, wat een schrik. Gelukkig goed afgelopen

Vera

Wat een pech gelukkig hadden jullie een reserve wiel. Gelukkig zijn jullie niet gewond.

Hans

Jeetje wat schrikken. Gelukkig is alles goed en hadden jullie een reserve band.

Jan

Zo zie je maar, je kan altijd iets meemaken. Schrik en een heleboel werk. Maar gelukkig is het voor jullie goed afgelopen. Op naar Lesbos en genieten!