dickenwilanaxos.reismee.nl

Hoera we zijn er

Om 6.30 legde de boot aan en om 6.40 reden we Mitilini in en om 7.50 waren we thuis. Eerst hebben we de auto leeggehaald en daarna zijn we de sleutel gaan halen en hebben koffie gedronken bij vrienden. Daarna zijn we eerst naar de garage gegaan om een nieuwe band te bestellen, toen naar de doe-het-zelf winkel voor een Bakje voor de wc en een vuilbak voorbode keuken. Ze hadden daar een tuinset in de aanbieding dus die hebben we ook maar meteen gekocht en een strijkplank. Daarna naar huis om te lunchen en de spullen uit te pakken, we zwaren uitgenodigd om bij vrienden te eten dus nog 1,5 tas en wat keukenspullen zijn morgen aan de beurt.

Andrė

Fijn dat alles uiteindelijk goed lijkt te zijn gekomen. Dan is het daarna heerlijk genieten. Hele fijne tijd gewenst.

Ellen

Wat heerlijk dat jullie er zijn. Genieten kan beginnen.

Ingrid

Lekker hoor , mazzelaars !

Greet

Veel plezier

Vera

Jullie zijn gelukkig goed aan gekomen. Ik wens jullie een fijne tijd en geniet ervan

Joyce

Fijne avond nog en slaap lekker voor straks?

Loes

Nou dat kleine beetje stelt dan niet zoveel voor bij alles wat jullie achter de rug hebben.
Nu een half jaar genieten

Bianca

Lekker genieten

Yvonne

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen.Nu is het tijd om te genieten.Ik wens jullie een hele fijne tijd op het mooie lesbos

Peter en Twan

Welkom?
Heerlijk vooruitzicht, fijne tijd toegewenst!
Slaap lekker, groetjes van Peter en Twan ?

Petra

Fijn dat jullie er zijn ! Nu lekker bijkomen en genieten !,

Astrid

Goed dat jullie zijn aangekomen. Nu lekker het komende half jaar genieten! ??

Martin

De vakantie kan beginnen prettige tijd ..

Jan

Gezond en wel op de bestemming aangekomen. Heel fijn dat te horen. En nu genieten op jullie mooie plekje in Griekenland

Rebecca

Yeah jullie zijn er!! Heel veel plezier en geniet ☀️

Jolanda

Een hele fijne tijd in het mooie Griekenland. Lekker genieten

Anita

Fijn dat jullie er zijn ?

Stanny

Top, dat jullie heelhuids zijn gearriveerd! En nu genieten maar!!!!!!!!!!!!!

lillie

beetje laat maar geniet ervan . fijn tijd daar samen